11 Kas 2014

Madde 7: Charles Bukowski'nin tüm kitaplarını oku


Bana Aşkını Getir
  • tanıdığım tövbekar alkoliklerin hiçbiri birinci sınıf
    profesyonel alkolik değildi, oyalanıp vakit
    öldürüyorlardı alkolle...
    elli yıllık ayyaşım ben, onların içtiği sudan
    daha çok alkol içtim; onları o aptal salak boktan
    alkolik havaya sokan miktarlarla ancak kendime
    gelirim...
  • "dinle," dedim arkama
    dönmeden, "hipodromda atlardan söz etmek ölüm
    öpücüğüdür..."

    "ne biçim kural bu?" diye
    sordu. "Tanrı kural koymaz."

    dönüp baktım ona:
    "olabilir, ama ben koyarım."

    bir sonraki koşuda
    kuyruğa girdim, arkama
    baktım:
    yoktu.

    bir okur daha yitirdim.

    2 3 yitiririm
    haftaya.

    olsun.
  • hayatlarımızı mahvedecek bir şeyler
    her zaman vardır,
    William,
    neyin veya kimin
    bizi önce
    bulduğuna
    bakar,
    mahvolmaya hep
    hazırızdır.
  • Aşk ve sinekler söz konusu ise her şey mümkündür.
  • Ben gülümsüyordum, o gülümsüyordu, gülümseyen bir dünyada yaşıyorduk.
  • Psikiyatra ihtiyacı olmayan bir psikiyatr lazım bana ama öylesi yok.
  • Pazartesi sabahları otelde, hasta, kira
    ödenmemiş, ve aç, aylardır aç, ve
    bir sonraki şişenin parasıydı tek
    kaygımız, zirveydi, Tanrıydı.

FOLLOW ON

Yorum Gönder