11 Kas 2014

Dönmüyorum sana İstanbul!


Ankara'ya taşınma fikri ilk çıktığında insanlar Ankara'dan sıkılıp, İstanbul'a yakın zamanda döneceğimi dile getiriyorlardı genelde. Evet, İstanbul benim için çok özel bir şehir. En güzel yaşlarımı, çok güzel anılarla geçirdim. Çok sıkıntılı zamanlar da oldu aynı zamanda. Özel yapan da bu zaten. İstanbul'un tüm havasını sonuna kadar çektim. Her şey hızlı ve çılgındı. 

Ama bir vakit geldi, hiç aklımda yokken Ankara'ya taşınma kararı aldım. Üstelik 15 yaşımdan beri ailemden ayrı yaşıyorken, annemin yanına gitmeyi istedim. 

Büyük değişimler korkutur hep beni. Başta endişelerim vardı ne yalan söyleyeyim. Eşyaları yerleştirdikten sonra kafamı dağıtmak için yaz boyu farklı yerlere gidip geldim. Ankara içinde uzun süre kalıp, sıkılmaya vaktim olmadı zaten. Yaklaşık iki aydır da Ankara'dayım ve tam anlamıyla yerleştim. İlk taşındığım zamandan beri güzel insanlarla tanıştım. İstanbul'da ne yapıyorsam burada da yapabiliyorum. İstanbul kadar kültürel ve sanatsal etkinlikleri hızlı değişim göstermiyor belki ama Ankara'da da aslında yapabileceğiniz birçok şey var. Ya, sanki, İstanbul'da da hepsine gidebiliyor, yetişebiliyor muyduk?! Hayır. Çalışırken hafta içi insanın canı kalmıyor ki. Biraz sakinlik, biraz düzen de arıyordum. İstanbul ve Ankara arasında, kendi hayatımın şimdisi ve geleceği için tartınca mantıklı olan Ankara idi. 

Diyeceğim şu; Ankara nefret edilecek bir yer değil aslında. Sevdiğiniz insanların olduğu her yer, her zaman güzel olmuştur bana göre. 

Keyfim gayet yerinde, o yüzden artık dönmüyor musun diye sormayın! Şu an ki planlarım arasında dönmek uzunca süre yok. 

FOLLOW ON

Yorum Gönder