25 Ağu 2014

Orda bir köy var uzakta!

Yine bloga uzun süre yazı girmediğim zamanlar. Ankara'da ev değiştirdiğimizden dolayı karman çorman oldu tüm eşyalar. Ama sonunda yerleştik sayılır. Yaz dönemi çalışmadığım için memlekete birkaç kere gitme şansım oldu. En son gittiğimde hava o kadar bunaltıcı ve kapalıydı ki erimekten pek dışarı adım atamadım ve planladıklarımı yapamadım. Ama köyde biraz dolandım. Fotoğraflar telefon ile çekildiğinden çok kaliteli olmayabilir.


Arka balkondan manzaramız. 


Çaylarımızı toplayanlara yarıcı diyoruz. Onlara ufak evler veriyoruz kalmaları için. Böyle de tatlıyız.


Bu da bir nevi ambar gibi.


Bücür ben tek başıma inemem deyince sırtladım kızı. Böyle de güçlüyüm.







Derenin ortasına eskiden gelmek zordu. Mevsimsel su azalmanın olması yanında HES çalışmaları da bir hayli suyu azaltmış. Bileklerime bile gelmiyordu su.









Çay arabası ile bizi de küçükken gezdirirlerdi. Şimdi gezdirme sırası bizde :)





Bu evi dedemler, yani tüm aile kendisi inşa etti.



FOLLOW ON

Yorum Gönder