18 Tem 2014

Olimpos, Çıralı gezisi 4

Merhaba,
Beş günlük tatilden fotoğraflar bu şekilde arkadaşlar. Kesinlikle gitmenizi, oraları görmenizi tavsiye ederim. Yalnız Eylül ayında falan giderseniz daha rahat gezebilirsiniz. Her ne kadar neme, sıcağa biraz alışsa da insan çok fazla gezemiyor. Sonbaharda yine denize girebilirsiniz ve istediğiniz yeri güneşten yanmadan gezebilirsiniz. Biz genelde hiçbir şey yapmadık. Öğleyin çardakta şekerleme yaptım. Hiçbir şey yapmamak hiç bu kadar güzel olmamıştı! Çıplak ayakla gezmek, kirlenmek, saçların dağınık olması... Hiçbir şey kimsenin umurunda değildi. Medeniyetiniz sizin olsun! 

Sabah ister istemez erken kalkıyorsun zaten. Ayılmak için kahvaltıdan önce hemen kendinizi denize atın. Kahvaltıdan sonra kitap keyfi yapın ve biraz şekerleme. Dinlenmiş kalktınız mı elinizde bira ile insanlarla muhabbet edin. 

Akşam denize girin. Dört gece dolunayda yüzmek mükemmeldi. Kızıl ay olduğu zaman tek başıma girdim. Gel git varmış ve sudan çıktığımda biraz olduğum yerden uzaklaşmıştım. Kayboldum sandım ve havlumu bulamadım baya bir zaman. Bir grup turist vardı. Telefonlarından ışık istedim ama işe yaramadı sonra fark ettim olduğum yerden çok uzaklaştığımı. En sonunda buldum ama.

Bu arada hippi köyü gibi bir yer ama tiyatrocular falan da takılıyor kampta. Hatta biri çok güzel portakallı kek yapmıştı :) 

Herkes çok iyi ve arkadaş canlısıydı. Kimsenin kimseye bir zararı yoktu. Güvenle eşyalarımızı çadırlarımıza bıraktık. Hiç bırakmak istemedim ama mecbur dönmek zorundaydık. Tekrar gidip gezemediğim yerleri gezmeye niyetim var. Ayrıca çeşitli etkinlikler de mevcut. Koy turları, atv tuları, dalış vs gibi.

Herkese iyi tatiller. Yıl boyunca çalıştığınızı ve sorunlarla uğraştığınızı unutmayın. 3 4 gün de olsa böyle bir şeyi hepimiz hak ediyoruz. Ekonomik tatil lüks tatillerden daha eğlenceli hem. Kendinize yenilenme süreci tanıyın. 
Dostluklar...








Kenarda gördüğünüz kafes gibi şeyler caretta carettaların yuvalarını belirlemek için. Gecelerin bazen yaşlı bir amca sizi kıyadan uzaklaşmanız için uyarabilir. Ses, gürültü ve ışıkta caretta carettalar rahatsız olabiliyorlarmış.


Bu koltuk favorimdi. Önü açık manzara. İnsan kendini kral gibi hissediyor. Keyif pezevenkliğinin nirvanasını yaşıyorsun.

Son gece dünya kupası final maçını rakı masası eşliğinde izledik. 



Tatile çoğu kişi köpekleri ile birlikte gelmişti. O kadar güzeldi ki etrafta bir sürü çeşit çeşit sevimli şeyler koşturuyordu. Yukarıdaki 2,5 aylık pitbulun davranışları hep Mathilda'mı hatırlattı bana. Çok güzel değil mi? Bir gece birlikte uyuduk bununla.






Çıralı'dan Olimpos Antik Kenti'ne doğru sahil tarafından yürürken.






Benim gibi Karadeniz insanına fazlasıyla tuzlu bir su. Ama ikinci gün alıştım suya. Yine de ilk seferde gözlerinize ve ağzınıza dikkat edin. Yanınızda bir şişe su bulundurun. Çıkınca mideniz rahatlar en azından. Ayrıca yüzdükten sonra duş almakta fayda var. Tuz üzerinizde kalıyor. Kaşınızla oynarken tuz gelebiliriz yoksa :) 



Poi'ye de gönül sardık.



Otogarda dönüş için otobüsümüzü beklerken. Hiç hoş değil :/ Oysa çok sevmiştik.

Olimpos, Çıralı gezisi 2 / Elif Camping
Olimpos, Çıralı gezisi 3 / Antik Kent

FOLLOW ON

Yorum Gönder