11 Haz 2014

Uzun otobüs yolculuğunda ne giyilmeli?

Merhaba,
Yaz geldi herkes tatile gidiyor. Her zaman ki gibi yaza girmeden işten kovulduğum için yaz aylarında çalışmak durumunda kalıyorum. Çok sinir bozucu bir şey. 

Daha işe başlamadığım için babamı ziyarete geldim, Arhavi'ye. Uzun zaman sonra iki günden fazla kalacağım. Bir hafta on gün gibi bir süre kalmayı planlıyorum, eğer aniden bir şey çıkmazsa.

Yanıma çok fazla bir şey olmamak kaydıyla günlük giyeceğim ve kullandığım malzemeleri aldım. 

Gideceğim tarih son dakika belli olduğu için otobüs ile gitmek durumunda kalıyorum. Toplamda 14 saat falan sürüyor sanırım. 14 saat dar yerde oturmak hiç hoş değil ama yanınıza eğlenceli biri oturursa seyahat güzel olabilir. Tam tersi çok konuşkan yaşlı bir teyze oturursa kitabınıza gömülün derim! Bir kere başladılar mı sayfana baksan bile konuşmaya devam ediyorlar.

Uzun otobüs yolculuğunun bir sıkıntılı tarafı da ne giysem rahat olurum. Spor giyinmek en rahatı elbette ama normalde giyeceğiniz bir şeyle gitmek bavulda yer kazancı sağlayabilir. 

Bu yüzden ben elbise uzun elbise tercih ettim. Bacağa yapışan bir şey olmadığı için rahat ve ferah olacaktır. Elbisem biraz gecelikvari olduğu için rahat edeceğim. Üstüne bir yelek ekstra olarak ama havalar her yerde yağışlı ne olacağı belli olmaz diye bir de panço aldım. Eğer bacaklarım üşürse battaniye gibi kullanabilirim.

Bot ne kadar rahat olur bilemiyorum ama sıkan bir ayakkabı değil artı biraz bot sever olduğum için tercihimi bundan yana kullandım.




Ürünlerle ilgili tanıtım yazımı bu linkten inceleyebilirsiniz!

1. Aloe vera içeren ferahlatıcı güneş sonrası losyonu
2. Bronzlaştırıcı yağ SPF 6
3. Hassas ciltler için yüksek korumalı güneş kremi SPF 30

FOLLOW ON

Yorum Gönder