20 Nis 2014

Sokak Şairi Mahmut'a sevgiler...

Cumartesi akşamı Kadıköy'de arkadaşımı bekliyordum. Biraz geç kalmıştı trafiğin azizliğinden. Lakin bir bira söyledim beklerken. Bir genç geldi aniden, bir dosya uzattı eliyle. 

"Şiir sever misiniz?" dedi.
"Düzyazıyı daha çok tercih ederim." dedim.
"Bir şiir kitabı hediye etmek istiyorum." dedi.
"Tabi, neden olmasın." dedim.
"Size kısmetmiş." dedi. 

ve

Zarfı aldım elinden ve içini açtığımda 2509 gün boyunca her şeyini kendi eliyle yaptığı bir şiir kitabı çıktı. Böyle bir şey beklemiyordum. Özel ve değer verilerek yapılmış bir şeydi. Emek verilmiş gün gün. Para için değil şiir için yapılmış her bir sayfa. 

Bir genç vardı köşede. Elinde şarabı... Bir genç vardı köşede. Benliğinden beri şiir yazan. 

Bunun kısmetlisi olduğum için şanslıyım be insan! 

Ha bu arada Mahmut'un baca temizleme sertifikası dar var. 

Dostluklar...

FOLLOW ON

Yorum Gönder