6 Mar 2014

Evet, sizi yiyecek pitbul bu!

Köpeğimle geçirdiğim zamanı bok etti ya, ne salak insanların varlığı sürüyor şu dünyada. Araba yolundan mı gideyim? Bence siz biraz daha insan olmaya ne dersiniz? Mathilda kadar uysal ve sevecen köpek mi yiyecek sizi? Pitbul diye mi böyle malca davranıyorsunuz yoksa genel olarak mı hayvanlara karşı tavırlarınız mal? 

Kadın bebeği ile gidiyor telefonda konuşuyor. Göt kadar kaldırım var zaten. Doğal olarak yan yana geçeceğiz. Bunun benim ipi tutma mesafemle alakası yok. Gayet merakla, tam geçerken bebek arabasına yönelmesi ile kadın "Ay ay!" diye bağırması bir oldu. "Yok bir şey yapmaz." diyemeden o iğrenç insaniyetini çıkardı, çirkin sıfatıyla "Bir sevemedim şunları..." diye söylenmeye başladı. 

Derken yoldan geçen başka bir adam "Doğru, haklısın ama sen de biraz dar tut." diye araya girdi. Oradaki olayın aradaki ip mesafesi ile alakası olmadığını anlayamayacak kadar kör ve malsınız. Zaten dar tutuyorum. Kaldırımdan yan yana geçiyoruz. 

Hayır, adam da o kadar mal ki dönüp siz de lütfen öyle konuşmayın diyeceğine dönüp orta yerde bana yükleniyor. Siz kimsiniz ya? Bu nefret ile bir de çocuk büyüteceksiniz. Yanımda bir erkek olsaydı böyle konuşabilecek miydiniz peki? Kadınım diye mi böyle yükleniyorsunuz? 

Kadın bir de gelmiş "Senin kadar belki cesaretli olamayabilirim, sevmiyorum bla bla" derken "Ben de senin çocuğunu sevmiyorum. Daha hayvan sevmiyorsun, nasıl insan seveceksin?" dedim ve gittim.

Ha unutmadan! O kadar yavrusuna düşkün ki köpeği görüp götü üç buçuk atınca kendi kıçını düşünmekten bebek arabasını da bir an bırakıp tam gidiyordu son anda bir bebeği olduğu aklına geldi. Demek ki daha büyük korkunç durumlarda ne hallerde bırakır bu kadın. 

Nasıl olsa köpekler ısırabilir o zaman her köpeğe kötü davranalım şeklinde mantığınız varsa dışarıda bu köpeklerden daha vahşi insanlar var o zaman insanlara da yaklaşmayın, insanın ısırığı köpek ısırığına benzemez çünkü. Bunu bilinçli yaparlar!

Kimsenin korkup korkmaması zerre umrumda değil ama ben nasıl sizin çocuklarınız, yaşam şekliniz bla bla laf etmiyorsam durup duruken siz de bana ve benim çevremde olan şeylere tek kelime edemezsiniz. 

Önce saygıyı ve konuşmayı öğrenin. Lütfen bu kafayla çocuk falan da yapmayın. Yeterince gerizekalı insan var bir de sizin çocuklarınızı çekemeyeceğiz! 
FOLLOW ON

Yorum Gönder