15 Kas 2013

E-kütüphanem


Merhaba,
Sonunda e-kitapların düzenlenmesi bitti. Daha önce de paylaşmıştım ama biraz düzensiz gibiydi. Kendi e-kütüphanemde bile karışıklık oldu. Yeniler farklı bir dosyada birikti. Birleştirirken var mı yok mu anlayamadım. Daha sonra, paylaştığım linklerin öldüğünü içeren mailler aldım. Hem kendi e-kütüphanemi düzene sokmak hem de yeniden paylaşmak için en baştan olaya el attım. Yazar adı - kitap adı şeklinde sıraladım. Ayrıca, A-Z'ye klasörler içinde bulunuyor. Geneli pdf. İngilizce ve Türkçe olarak karışık. Çok bozuk yazılı olanları arşivden çıkardım. Mümkün olduğunca adam etmeye çalıştım. 

Bu amme hizmetine bayıldıysanız sosyal medya üyeliklerinizde paylaşın. Paylaştıkça çoğalsın. Google Drive'a yükledim hepsini. Kendim için düzenlediğim bu e-kütüphanem herkese açık. Yeniler geldikçe de buraya yüklemeye yapmaya devam edeceğim. Liste'de bir hata ya da aynı kitaptan görürseniz bildirin lütfen. O kadar çok kitap ile uğraştım ki yanlışlık yapmış olabilirim.

Unutmadan, yazarların ismini kısaltmadan ve kaç ismi varsa hepsini yazdım. Mesela, Dostoyevski'yi D klasöründe aramayın. İlk ismi Fyodor olduğundan F klasöründedir. Lakin, siz şimdilik iki türlü de deneyin. Zilyon tane kitabı bir anda düzeltmek zor oluyor. Üşenmiş olup, tek isimle de bırakmış olabilirim. Ama zamanla istediğim gibi yavaş yavaş şekillendireceğim.
Dostluklar...

Ekitaplar için lütfen tıklayınız

Not: Her türlü fikir ve önerilerinizi dile getirebilirsiniz. Ctrl+F yaparak istediğiniz kitabı; yazar ya da kitap adı şeklinde aratabilirsiniz.
Yorum Gönder