31 Eki 2013

Toplu taşıma içinde inatla mesajlaşmaya çalışanlar

Şu toplu taşıma kullanan insanlara bayılıyorum. Halk dediğin toplu taşıma içinde o sefaleti çekendir! Halk dediğin toplu taşıma içindeki o mozaik çeşitliliktir!

"Teknoloji gelişti; herkesin elinde telefon, tablet... Aman efendim dünya, insanlık ne hale geldi? Sürekli klavye başında, tık tık bir şeyler yazıyoruz." muhabbetlerini artık geçiyorum. Geçelim lütfen! Bunun kaçışı yok. Lakin benim takıldığım nokta yine bir dolmuş yolculuğunda karşılaştığım manzara.

Bu seferki konumuz kısa-orta arası boylarda bir ablamız. Dolmuş elbette tıkış tıkış! Bu ablamız dolmuşa bindi. Elinde (sanırım) son model bir telefon var. Tıkır tıkır bir şeyler yazıyor. Kapı girişinde duruyor ve bir sonraki durakta uzun boylu bir adam biniyor. Kadının arkasında da ilkokul çocuğu var. Çocuk ne yapsın? Görüş açısında kadının telefonu. Ne yazdığını büyük bir dikkatle okuyor. Uzun boylu abimiz boy avantajından ötürü kadının yüz hizasından kolunu uzatıp tutunacak bir dal buluyor. Lakin ablamız inatla, tüm engellere rağmen yazmaya devam ediyor. Adamın kolu, burnunun yakınından geçtiğini görmesine rağmen, sağa ufak bir dönüşle ve kolunu farklı bir pozisyona sokarak yine yazmaya devam ediyor!

İyi açıdan düşünüyorum. Çok acil konuşması gerekiyor. Ölüm kalım meselesi var! Yavrum 10 dakika falan sabret yahu. Zaten arkadaki çocuk tüm hikayeni okudu. 
Yorum Gönder