7 Tem 2013

Number 34: Make mix album / Madde 34: Karışık albüm yap

Number 34: Make album from you favorite song list and uploud to inthernet
Madde: 34: Sevdiğin parçalardan müzik listesi yap bunu online albüme çevir

Merhaba,
25'ime bir sene kaldı ve şöyle bir listeme göz attım. Daha yapmam gereken çok şey var! Hepsini nasıl tamamlayacağım diye kara kara düşünmeye başladım ama sanırım böyle daha eğlenceli olacak. 34. maddeyi gerçekleştirmek için çok güzel bir site buldum. Aslında önce rapidshare gibi bir sitelerden birine yüklemeyi düşünüyordum ama artık bu yöntemlerin çok eskidiğini ve gereksiz olduğunu düşündüm. 8tracks.com'a farklı tarzlarda birkaç çeşit albüm oluşturdum ve önerdiğim şarkıları yükledim. Siteyi gezerseniz çok güzel karışık albümler bulacaksınız. Ama önce benimkilerden dinleyin! Ayrıca bu albümler güncellenecek ve yeni karışık albümler yapmaya devam edeceğim. 
Keyifli dinlemeler....

Hello,
One year before 25 age, i cheched my 36 things. I have so number that i should do! I started to sit on egg how i will finish but trying to finish in short time will be fine. I found a website for my number 34. In fact, before i found it, i thought i could uploud mix album to rapidshare. But then, i thougt it is unnecessary. I uploded different mix albums to 8tracks.com. You can enjoy website. But first listen mine! By the way, mix albums will be updated and uploud new mix albums. 
Enjoy listening...!

Not: 36 Madde için tıklayın! /
P.S.: Click for 36 Things!



Yorum Gönder