17 May 2013

Halk otobüsüne bir sosyete düşerse!



Dün geçici olarak çalıştığım yerden eve dönerken ilginç ve bir o kadar da kulak çınlatıcı bir olayla karşılaştım. Metrobüs ile gidip geliyorum. Binmişim yorgun argın bir an önce yol bitsin diye Tanrıya dua ederken sevimli, şık bir kız bindi. Telefonla konuşuyor. İster istemez tüm otobüs ahalisi olarak konuşmalara tanık oluyoruz. Bizim sevimli kız aşağı yukarı şöyle konuştu: "Salak şey yeaa! Bananeneee yeaa! Ben taa Bahçeşehir'den geldim, otobüse mi bineceğim, banananananee yeeaaa! Arabayı neden kocana verdin. Bilmiyor muydun geleceğimi bu saatte. Capitol'de nasıl bekleyeyim! Gelip alacaktın. Ben sizi görmek için ta nerelerden geliyorum. Konuşma yeaa, salak şeeyyy, aptaall!! Döneceğim zaten. Gelme, saat kaç olmuş. Yarım saat mi?! Beklemem, neden verdin arabayı. Salaak şeyy!"
Bu konuşma şeklini kafanızda bizim yeni yetmelerin ağzı kayık ses tonu ile söylediği şekilde canlandırın. Tüm yol boyunca. Saçlar yapılı, gözler renkli lens sevimli sosyetemiz anladığım kadarıyla anasının karnından özel araba ile doğmuş ve bu da ilk toplu taşıma deneyimiydi.
Kuzeni sana sesleniyorum! Saalaakk şey, kızı metrobüse neden bindiriyorsun. Taa evinin oradan araba ile alman gerekiyordu. Aptal!
Not: Toplu taşıma içinde telefon ile konuşmayı sevmiyorum işte.
Yorum Gönder