17 Şub 2013

Madde 7: Charles Bukowski'nin tüm kitaplarını oku

Kadınlar
  • "Neden?" - "İçmek istiyorum sadece." - "Kitaplarında içmekten söz ediyorsun sürekli. İçmenin sanatına katkısı oldu mu sence?" - "Hayır, yazarlığı öğlene kadar uyuyabilmek için seçmiş bir alkoliğim ben."
  • Hermosa sahilinin hippi kesiminde bir Meksika lokantasıydı. Boş, kayıtsız tipler. Sahilde Ölüm. Soğukkanlı takıl, soluklan, sandalet giy ve güzel bir dünyada yaşıyormuşuz gibi davran.
  • Çaresizlik içinde olduğum günlerde patronlar ve müdürler nasıl üzerime işemişse, şimdi de ben herkesin üzerine işiyorum.
  • Birbirlerini mastürbe eden adsızlar topluluğu.
  • Hayat birkaç kadına zarafet bağışlamış, diğerlerini reddetmişti sanki.
  • Televizyondaki yerel salak sunuculardan biri bana "Mutlu Yıllar!" diledi. Yabancını tekinin bana "Mutlu Yıllar!" dilemesi hiç hoşuma gitmedi. Nereden biliyordu kim olduğumu? Beş yaşında bir çocuğu ayak bileklerinden tavana asmış parça parça doğrayan biri olmadığım ne malumdu?
Not: Aslında çok daha fazla notlar çıkarmıştım ve sayfaları telefonuma kaydetmiştim. Geçen hafta telefonumu kırdım ve açılmıyor. Çoğu gitti yani.
Yorum Gönder