6 Eki 2012

Giovanni Scognamillo ve yeni tarzı

Merhaba,
Nasıl olsa evdeyim diye geçen aylardan kalan haberleri giriyorum. Eylül ayında uzun aradan sonra sevgili dostum Giovanni'yi kısa bir süreliğine ziyarete gitmiştim. Gio ile vakit geçirmeyi seviyorum. Tanıştığımda daha İstanbul'a gelmemiş, üniversiteye başlamamıştım. Dikkatimi çeken ilk şey o kadar ufak yaşta birine dostu gibi yaklaşmasıydı. Size çocuk muamelesi yapmıyordu. İstanbul'a geldiğimde Gazeversite için röportaj vesilesiyle resmen tanışmış oldum. Çok sık olamasa da ara ara ziyaretine giderim. Ondan bir şeyler dinlemek eğlenceli ve dolu dolu. Ziyaretine gittim Diana, ben ve Gio oturur kahvelerimizi içer, ardından bir çikolata yer ve hayatlarımızın ne kadar hep aynı olduğundan konuşuruz. Tabi bol bol sigara! Eğer hediye götürmek isterseniz çikolata iyi bir fikir. Ayrıca Gio'nun evi büyülüdür. Eşyaları, kitapları, duvardaki fotoğrafları sizi sizden alır. Adeta evi bir yandan okumaya başlarsınız. Güzel dostlara sahip olmak güzel! 

Ziyaretten son kareleri paylaşmazsam olmaz. Kendine yakışır bir tarz yapmış çünkü. 
Dostluklar...







Yorum Gönder