7 Tem 2012

Madde 36: Üniversiteden mezun ol

Merhaba,
Bu bir başarıdır! Benim için en azından. Bir dönemi alttan alıp herkes bir sene uzatmamı beklerken ben dört senede bitirmeyi başardım. Tüm aksiliklere rağmen. İkinci dönemde hafiften uyku problemleri baş göstermeye başlayınca altı kredilik İngilizce sınavının finalini uyuya kalarak kaçırdım. Neyse bütünleme var deyip sevinmeyin onda da uyuya kaldım! Eyvah dedim en fazla krediye sahip ders kesin sınıfta kaldım, ha siktir! derken gurur yaptım, kalacaksam kendim kalırım dedim diğer sınavlara girmedim (Bu kısımdan hiçbir aile bireyinin haberi yok! Şşş!) Tabi hata ettim! Diğer sınavlara girmiş olsam en azından fazla ders almak zorunda kalmazdım. Gençlik işte!

23 Haziran günü keplerimizi fırlattık havaya. Felsefem yakalayamayacağın kadar fırlatma idi! Ellerimizde Baskın Oran'ın Türk Dış Politikası ciltleriyle çıktık. Haber de olduk ^^ 

Yalnız güne çok gergin başladım. Biraz bende de hata olsa da gene bir aksilik beni buldu demeden geçemiyorum. Elbisemin içindeki astarı kısaltsın diye terziye vermiştim. Nasıl iş yapıyor anlamadım gösterdiğim yerden kıçıma kadar kısaltmış. Koşturmaca falan derken hiç deneme zahmetine girmedim ben de. Hatam burada. Siz siz olun güvenseniz dahi kontrol edin her şeyi! İki saat kalmış başlamasına ve benim giyecek bir şeyim yok. Çıldırmaya başladım, ben gitmiyorum diyorum anneme! Yeni elbise alacak vakit yok! Hemen içine yeni bir astar bulup, sağ olsun annemin liseden arkadaşı getirdi evden; o da törene geliyordu, bir şekil verdik. Lakin getirmese dışarı da beyaz astar da yoktu! 

Pembe pembe de hani! Gören "Barbi Doll" okulundan mı mezun oluyorsunuz diyor! Neyse sorunsuz güzel bitti ya, şahsen şu tören işi amma yorucu çıktı. Pek de esprisi yoktu. Organizasyonu demiyorum bile! 
Dostluklar...












Yorum Gönder