17 Haz 2012

Soul of Words - Sun


"Yaz" geldi diyoruz artık. Heyo! Güneşi seviyorum. Yine ve yine tekrarlıyorum: "Yaz kızıyım". Hava kapalı olunca ben de kapalı oluyorum.

Hani koltukta ya da herhangi bir yerde uzanırsınız. Artık akşam olmaya başlamıştır. Perdenin açık kısmından bir tutum güneş sızar ya içeri. Bayılıyorum buna! Bu yüzden bu posttaki şarkılar "sun" kelimesiyle derlenmiştir. Belki içimize güneş sızar diye.
Dostluklar...

We can say "summer came!" Goodie! I love sun. I said before but i want to repeat: "Im summer girl". If the weather is cloudy, my mood can also same. 

Well, you lie on the armchair or something. Time is almost evening. A part of sun infiltrate to inside. I love it! Cus of that, i choosed "sun" for soul of words. Maybe, you can feel sun your inside! 
Best...
photo by
Dirty Vegas - Was into the sun 
Salvinorin vs Ykalos - Sun Rise
Paul Oakenfold - Southern Sun
Therion - Black sun 
Yann Tiersen & Shannon Wright - Callous Sun
Glenn Morrison vs Planet Funk - Contact the sun 
Kenny Chesney - When the sun goes down 
Russian Red - The Sun the trees
Nouvelle Vague - Blister in the sun 
Shinedown - Beyond the sun  
Janis Joplin - Flower in the sun 
 The Calling - Chasing the sun
Amanda Jenssen - For the sun
Slightly Stoopid - Closer the sun
Course of Nature - Caught in the sun
Foo Fighters - Cold day in the sun 
Ashram - For my sun  
Joan Baez - Diamonds and rust 
Yorum Gönder