13 May 2012

Ejderha ve Aslan Yürüyüşü


Türkiye'de Çin Kültürü ve Yılı etkinliği olur da Çin çalışmak isteyen bendeniz kaçırır mı bunu?! Tabi, hayır. 10 Mayıs günü Taksim'de Ejderha ve Aslan Yürüyüşü vardı. İş çıkışı gittik. Eğlenceliydi. İlk defa canlı seyrettim. Tabi çok büyük çaplı değildi, ama değişik ve hoş olmuştu. Zaten Tünel'in orada soya sosu dağıtıyorlardı. Dört şişe kaptık. Ahaha! Bir senelik soya ihtiyacımızı karşıladık. İyi ki marketten almamışım. Sonra kitap da dağıttılar. Yarım saat geç gidebildik. Neredeyse tükeniyordu. Tam da Çin Politika Sistemi diye bir kitap kalmış. Dedim ihtiyacım olan zaten bu :P Kaptım hemen. Yürüyüş sırasında da Çince kursundan hocam vardı. Gittim yanına. " 老师 你好?" dedim. "好" dedi. "Hade eyvallah, sen yürü ben de geliyorum arkandan" dedim!
Yorum Gönder