19 May 2012

DIY: Decorate Your Bag!

Babam eskiden avlanmaya giderdi. O yüzden şimdi kullanmadığı av çantaları vardır. Onlardan birini memlekete gidince çarpmıştım. Uzun süredir duruyordu. Çünkü kötü bir sadeliği vardı. Ben de bir haftadır falan defter, e-reader, mini notebook gibi şeylerin konabileceği bir çanta arıyordum. Yahu kısacası işte iş çantası gibi bir şey. Özel eşyaların dışındakiler. Aynı zamanda okul çantası da denebilir. Sonra baktım ki bu çanta fena değil. Büyük kitapları da rahatlıkla alabiliyor. Biraz süsleme ile işe yarar bir çantaya döner diye düşündüm. Sonuç aşağıda ki gibi oldu. Çok da aşırıya kaçıp her tarafını metal yapmak istemedim bu sefer çok süslü gibi duruyordu. Sıkılınca aklıma güzel bir şeyler gelirse daha sonradan ekleyebilirim. Zaten eşit ve düzgün olsun diye baya uğraştırdı. El ile tek tek yaptığımdan arada sırayı bozanlar olabilir.

My dad was going to hunt in old time. Cus of that, he has some hunter bag. When i visit him, i took one of them. But, i didn't use. Cus, it seems ugly simple. By the way, i was searchin work or school bag that i can put stuffs except private things inside. I thought, i can make work bag from this hunter bag. And that is it as  pictures. I didn't nothing middle of bag. Otherwise it would seems so decorated. Maybe, later i can, if i get new good idea. It was not easy cus, i did singly with hands. They can not seem symmetric.





Yorum Gönder