5 Ağu 2011

World Adventures

Selam,
İnsanların gezdikleri yerlerle, edindikleri deneyimlerle ilgili yaptıkları videolara her zaman bayılmışımdır. İzlerken resmen ben mutlu oluyorum. Eminim ki kişi o an ne kadar keyifli vakit geçirmiştir. Yaparken ise hatırlayıp tekrar neşelenmiştir. Çünkü kendimden biliyorum ki dünyada gezmek kadar inanılmaz bir olay yok. Ne zaman yeni bir yere gitsem (neresi olduğunun önemi yok) gerçekten mutlu oluyorum. Sanki hiçbir derdim yokmuş gibi geliyor. Her şeyi unutuyorum. O an tek düşündüğüm her şeyi görmek, keşfetmek ve yeni şeyler denemek istemek oluyor. Sonsuza dek gezebilirim. Şu an düşünürken bile heyecanlanıyorum. Aslında bu postu girmemin sebebi aşağıdaki videolarla karşılaşmam. Mükemmel olmuş hepsi. Kesinlikle ve tek kelime ile kıskandım!
Dostluklar...
Hi,
I love videos which a person make about where he/she go, what he/she try. When i watch, i feel really happy. I'm sure, he/she enjoyed much more than me. And when he/she was making, remembered all things and felt happy. Because i know from my experience. Traveling world is the most amazing  things in the world. When i visit somewhere, i feel like i have no problems. I forget all things. I'm thinkink just "OMG! I should try it, discover this place bla bla" I can travel for ever. Now, i feel exiting too. In fact, i wrote this post, because i watched above videos. They're perfect! And just with a word! I was jealous! 
Best...



Yorum Gönder