15 Ağu 2011

Aly & Aj / 78Violet

Hellcats diye bir dizi vardı. Çok tutulmayınca ilk sezonda bitirdiler. Oradaki oyunculardan biri Aly Michalka'ydı. Birkaç gençlik filmlerinden bu hatunu biliyordum. Dizinin sonlarına doğru bilmediği bir kardeşi çıktı. Görünce dedim ki "ulan ne çok benziyorlar, hani tam da rol için bulmuşlar hani" derken meğerse bunlar gerçekten de kardeşmişler. Ayrıca gene diziyi izlerken (dizide paso müzikle uğraşıyorlardı, ikisi de çalıyordu gitar) yahu iyi de çalıp söylüyor, diziden sonra bi kaset çıkartır bu hatun derken meğerse bu iki kardeşin grubu varmış. Bilmem kaçıncı albüme falan da gelmişler. 

Tabi bunu öğrenince ufak incelemeye aldım bu iki fıstığı. Ve sevdimdim de. Gayet güzel olmuş. Beğendiklerimi indirdim, arada dinliyorum. Birkaç link verecem oradan daha detaylı bilgi alabilirsiniz isterseniz: 78Violet 78Violet resmi site Alyson Michalka Amanda Michalka

I was watching series that "Hellcats" It was finished after first season. And one of actress was Alyson Michalka. I know from some of youth movies. In movie, there was her sister, but firstly she didn't know. When i saw Aj, i thougt "wow, they found this girl and she is like Alyson. Good job!" Then, i learnt Amanda is  really Alyson's sister. And addition, In movie, they play the guitar and singing. I thought again,  "wow, they are good at music, after movie they make album" And i learnt, in fact they are a music group. I discovered in this way. 


And, i searched music and some information. I like them. I sometimes listen. I put some links for information, if you want you can learn more from there:  78Violet 78Violet resmi site Alyson Michalka Amanda Michalka



Aly&Aj - closure
Aly&Aj - Bullseye
Aly&Aj - Division
Aly&Aj - Silence





Yorum Gönder