3 Tem 2011

Hippi Yollarda / Kayseri

Selam,
En son bitik halde Avanos'ta terminale ulaşmıştık. Biletlerimizi aldıktan sonra Kayseri otobüsüne bindik. Bir saatlik yolda uyuduk zaten. Kayseri'de terminalde haydi tiplerimizi çekelim dedik. Bakalım ne haldeyiz diye... Kollarımı görünce zaten bir şok yaşadım. Milliyetçiliğin maddesel dışa vurumu gibi olmuştum. Zaten bir gün için gitmiştik. Nevşehir'e gidince, Kayseri'deki arkadaşa da uğrayalım dedik. Hem görmüş oluruz bir gün de olsa diye. 

Kayseri alt yapı olarak gerçekten iyi. Kayseray'ın olmasını çok tuttum. Ama biraz tutucu bir yer. Nevşehir'de şortla dolandığım gibi dolaşamazsın dediler. Benim gibi rahat takılmayı seven biri için zor olsa gerek. Ama ev içinde herkes istediği şeyi yiyor(muş). 

İlk vardığımızda Talas Tepesine çıkıp çay içtik. Çok sessiz ve sakin bir yer. Hafif yağmur yağmaya başladı. Çok huzurluydu. O gün Abdullah Gül de Kayseri'ye gitmiş. Talas Tepesinin yukarısında babasının evi varmış sanırsam. Tam oturduğumuz yerden 50 araba geçti konvoy şeklinde. Bir metre önümden falan geçti benim de. Ben gelince duymuş gelmiş :P 

Talas tepesinden sonra Kayseri turu yaptık genel. Sonra zaten çok yorgunduk, uyuduk akşama erkenden. Kaldığımız yerin karşısında rasathane vardı. Uzaylıların istila etmesini bekledim. Haa! Ondan önce tabi Pastırma Parkı'na gittik. Mantı yedim. Valla çok güzeldi. Tabi bir gün kaldığımızdan çok fazla gezemedik. Genel bir Kayseri gezisi oldu ama kışın Erciyes zamanı gitmeyi düşünüyorum. O zaman oradaki müze kale falan daha detaylı gezerim. Memleketin her yeri güzel! 
Dostluklar...
Bitmiş halim..




Ali Dağları... Meme dağları :P




Yorum Gönder