11 Haz 2011

Yerebatan Sarnıcı / the Basilica Cistern

Selam,
Meksika yemeği deneyiminden sonra bir de yerebatan sarnıcını da göreyim dedim. Şahsen ben bu kadar büyük beklemiyordum, bir tane kaya falan var sanıyordum :D Giriş öğrenci 5lira, sivil 10lira. Müze kartı geçmiyor. Bizans zamanı su ihtiyacını karşılamak için yapılmış. Bir sürü balık vardı içinde, o ambiyansta balıklar çok büyüleyici geldi bana. Tabi binlerce bozuk parayı demiyorum. Dilek havuzu olarak kullanılıyor şimdi. Ben de adet yerini bulsun diye attım bir para. Bir de kostüm deneyerek fotoğraf çektirebiliyorsunuz. Kişi sayısı fark etmeksizin 10lira. Çüş! 
Dostluklar...

Hi,
After Mexican food experience, i visited the Basilica Cistern. I though, it isn't so big, but it was. Enter price is for student 5liras, for adults 10liras. Museum cart doesn't quenchless. It was made by Byzantium for water requiremen. There is a lot of fish inside it. And with this atmosphere, fishs look so amazing. And of couse don't forget wish with change. I did as a matter of form. And you can wear costum and take o photo. But it's a little expensive. It's 10liras. And not important how many people for price. 
Best... 








The sideways Medusa, rotated 90 degrees. There is two Medusa head.
 

Yorum Gönder