20 May 2011

Odunpazarı - Eskişehir

Selam,
Odunpazarını gezmek birkaç saatimi aldı. Baştan aşağı gezdim neredeyse. Rengarenk bir ilçe. Odunpazarı evleri diye geçiyor. Restore edilmiş belediye tarafından. Komik bir durum oldu. Osmanlı Evini ararken bir yandan bu evlerin fotoğrafını çekiyorum. Çocuğun birine evlerin içi gezilebiliyor mu dedim. Sandım ki müze gibi kullanılıyor. Çocuk içlerinde yaşıyorlar deyince ben tabi orada patladım çok fena. Bir de çok fazla türbeye rastladım. Onu da gezeyim onu da gezeyim diye dolanırken az daha bakır dünyasına da dalacaktım. Yalnız Ankara'ya annemin yanına gittiğimde ayakklarım nasıl şişmişti anlatamam. Hava yağışlı diye sadece botlarımla gitmiştim. Balon gibi ayakklarımı sıcak suya soktum hemen.

Hi,
Travelling Odunpazarı took my hours. I walked all places. Odunpazar is Eskişehir's town and it is so colorful. You will hear "odunpazarı house" when you go. They were did up by municipalit. Funny thing happened. When i looking for Ottomon house, i asked about odunpazarı house that we can  entere in it to a boy. And he said people live in it. It was shame for me. And interesthing anther things for me... I saw a lot of mausoleum. And i wanted to visit all places. Becouse of that i almost enter in copper workshop. Only, when i went to Ankara, my feett are like balloon. I immediately let in my feet in hot woter.






Nasıl bir türbedir ya, rengarenk. İnsan hiç ölü yeri gibi düşünmez yahu. Saksılar çok güzel!




Yorum Gönder