16 Şub 2011

the Knife- İsveç Piçleri

Geçtiğimiz birkaç aydır favori grubum: "the knife" Bir kız bir erkek kardeş İsveç'in soğuk ikliminde ne yapar? Kıçı dışarıda donacağına içeride sıcak müzikler yapar. Bunların da hikayesi bu olsa gerek. Başka ne yapacaksın ki, adamlar evden çıkmamak için ikeayı bile kurdular. Ev değerlidir, ev değerli olunca ev partileri de değerli olur. 

1999'dan beri var olan bu iki kardeş şimdiye kadar sadece iki konser vermiş. Biri Londra (2005), diğeri ise İstanbul (2006). Ayrıca bu grup taktıkları maskelerle de dikkat çekiyor, yanlış olmasın, belli bir süre de maskesiz göremiyoruz biz bunları. Daha sonra çıkarmaya karar veriyorlar. 

Ben "pass this on" şarkısıyla tanıdım. Beşinci dinlemeden sonra bağımlılık yaptı şarkı. Bir ay her gün dinlemeden edemiyordum. Ayrıca klibi de on numara bence. Hele travesti kadın çok iyiydi. Travestiyi oynayan gerçek hayatta erkek, ama nasıl kadın gibi davranmış ben gerçek travesti sanmıştım. 

Daha sonra tüm şarkılarını inceledim elbette ki. Bence güzel bir grup ve benim favorilerim arasına girdi. Zaten bunlara İsveç Piçleri diyorum ben. Çok cool bir havaları var. İki tane patlasım da geliyor ama nasıl bir şey yapmışlarsa artık kıyamıyorum.

eşofmana bayıldım! 
  • the Knife - Heartbreakers dinle (remix) - dinle 
  • Deep Cuts - Is it medicine dinle
  • the Knife - Lasagna dinle
  • the Knife - Kino dinle 
  • Slient South - Like a Pen dinle - dinle (remix)  
  • Slient South - Marble House dinle 
  • the Knife - Reindeer dinle 
  • Slient Sout - the Captain dinle
  • Tomorrow, in a year  - the Height of Summer  dinle 
  • Hannah med H - Wanting to Kill dinle 
  • Deep Cuts - dinle  


Üstteki canlı performans adamlar, liveda bile klip gibi yapmışlar. Vay anasını... Alttaki ise klibi, danslara bitiyorum. Dinlerken ben de onları taklit ediyorum sonra evde pek komedi yaşıyorum. 

Tüm videoları için: TIK

Yorum Gönder