13 Eki 2010

Trendsetter - 11/08 ve Ben

Hollywood'a gelmişim ünlü olmak için; bir bakmışım elimde kahve makinesiyle garsonluk yapıyorum... Ne umuyordum ne buldum. Mu?! Hayır! Bunlar filmlerde olur. Hem hollywood'da değilim, hem de ünlü olmak gibi bir amacım yok. Bla bla bla... Her şey içimdeki o engin yetenekten dolayı. Keşfedilmeden duramıyorum :P ...

Bu kadar şımarıklık yeter...

İstanbul'a geldiğim ilk sene çok sevdiğim bir arkadaşım trendsetter dergisinin bir sayısı için Zeitgeist sayfasında bir seferlik modellik yapmamı istedi. Ben de ilginç bir deneyim olur hem de eğlenceli olacağını düşünerek kabul ettim ve öyle de oldu. Bir araya gelen tüm ekip mükemmel bir ruh oluşturdu. Ortaya aşağıdaki kareler çıktı..

Aramızdaki tek erkek Efe Can Çakmak'tı. Takip edenler blogundan bilir. Oya ve Sinem ile de orada tanıştım. Çok şekerler ve hepsiyle iletişime devam. Aslında Oya'ya diyorum blog açsın diye. Sallar burayı... Birçoğu moda blogu tutuyoruz diye geçiniyor. Oyaaa! Anladın sen onu... =)

Fotoğraflarımızı çeken Tuna'nın devinantartı için şuraya tık














Yorum Gönder