6 Eki 2010

Fransızca Şarkılar Kuşağı Vol:1

Merhaba,
Son bir iki haftadır Fransızca şarkılara taktım resmen. Şansa birkaç dinlediğim müzik, bu merakı oluşturdu ve ben de biraz neler var neler yok diye bakınmak istedim. Normalde Fransızca merakım yoktur ama müziğe o kadar çok yakışmış ki bu dil, hangi tarz olsa kulağım hoş geldi. Bazıları gerçekten çok yumuşak ve romantik; neden Fransız şarapları meşhur, anlayabiliyor insan. Bazıları da çok sevimli ve eğlenceli. İnsan kıpır kıpır oluyor. Bazen de bir salon içerisinde bir oyun izliyormuş gibi oluyorum. Değişik bir olay. Bir de şu siteden daha geniş bir arşive ulaşabilirsiniz. Tık

Ben de hoşuma giden birkaç parçayı post neden yapmıyorum dedim ve aşağıda şimdilik bu işin birinci ayağı olan 16 şarkı var. 





























Yorum Gönder