26 May 2010

Clarissa: Explains it all

On üç yaşındayken kendi yaşıtlarımın oynadığı dizilere bayılırdım. Ergenlikten olsa gerek. Orada ne giymişler, neler yapmışlar diye merak ederdim. Bazı görüp beğendiğim şeyleri uygulardım. Bunlardan biri de “Clarrissa: Explains it all” dizisidir. Giydiği kıyafetlere bayılırdım, ki halen daha bayılıyorum. Odasını her seferinde incelerdim. Clarissa'nın kurdele üzerine dikilmiş düğmelerden yapılmış bir duvar süsü vardı. Aynısını odama yapmıştım. Ne zamanlardı! Her hafta odamın şeklini değiştiriyordum. Çocukluk işte! Gerçi şu koca halimle bile izlettiriyor kendini bana.

Melisa Joan Heart’ın da sevimliliği diziye bence ayrı hava katıyordu. İyi bir seçim olduğunu düşünüyorum. Bazı şeyleri anlama çabası, istekleri, o yaştaki ben için de geçerli olduğu için kaçırmadan izlerdim. Eski zamanlara hayranlığım da diziyi izlememe etki ediyordu. Mutfaktaki o uzun kablolu telefondan edinmem gerek bir tane. Tarzı ve ilgileri garip kaçıyordu o zaman. Komik bir aile, şekilli şekilli küpeleri, her olay için o koca bilgisayarında oyun hazırlaması, odasına camından giren arkadaşı, beslediği hayvanın evi ve kıyafetleri ve "fish face"i unutmamak lazım...

Geçenlerde “Neden bu diziyi bulup tekrardan izlemiyorum?” dedim. İnternette aramaya başladım. Maalesef sadece birinci sezonu bulabildim. Sadece onu indirdim ve izledim. Keyifle de seyrettim. Artık büyümüş olmama rağmen her zamanki gibi heyecanla izledim. O yaşlarım aklıma geldi. Diğer sezonlarını satın almaya karar verdim. Para vermeye değer olanlardan. İnternette diğer sezonlarla ilgili bilgi olan varsa haber versin lütfen.

Neyse her zaman dediğim gibi. Yanlış çağda doğmuşum…
Mutlu Kalın…
Yorum Gönder